کمک بیش از ۴۰۰ میلیون تومانی شهروندان قمی برای سیل‌زدگان 
کد خبر: 3800974
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۴

کمک بیش از ۴۰۰ میلیون تومانی شهروندان قمی برای سیل‌زدگان 

 گروه اجتماعی ــ ملت ایران همانند سابق در صحنه حضور داشتند و با کمک‌های مادی و معنوی خود نشان دادند که در رفع گرفتاری‌های مردم از مسئولان جلوتر هستند و بر همین اساس کمک‌های مردم قم به سیل‌زدگان تا کنون به صورت نقدی و غیرنقدی بالغ بر ۴۰۰ میلیون تومان بوده‌است.

ملت ایران از مسئولین جلوتر هستند/کمک بیش از 400 میلیون تومان شهروند قمی برای سیل‌زدگان به گزارش ایکنا از قم،  تیم نخست پیشرو هلال احمر استان، شب گذشته به لرستان اعزام شده و صبح امروز نیز پنج تیم ده نفره از نیروهای متخصص نجات در سیلاب و اسکان اضطراری جمعیت هلال احمر با دو دستگاه مینی‌بوس، یک دستگاه کامیونت و پنج خودرو کمک‌دار برای امدادرسانی به مناطق سیل زده لرستان اعزام شدند.

این تیم‌ها با تجهیزاتی مثل پمپ های لجن کش و کف کش، و هم‌چنین تمام نیازهای زیستی و غذایی و بهداشتی گروه، برای ارائه خدمات مستمر و یاری هموطنان لرستانی به منطقه اعزام شده اند و به مدت یک هفته در این استان‌ها حضور دارند.

پنج محموله از سوی جمعیت هلال احمر استان قم به مناطق سیل زده کشور ارسال شده‌است که این محموله‌ها شامل اقلام امدادی، چادر، پتو، موکت و هم‌چنین اقلام معیشتی هم‌چون پوشاک و بسته‌های غذایی و بهداشتی بوده‌است، که سایر محموله‌ها هفته‌های آینده برای رفع نیازهای مردم مناطق سیل زده ارسال می‌شود.

حدود 40 پایگاه ثابت و سیار در جمعیت هلال احمر و هم‌چنین خانه‌ها، مساجد و ادارات و ... در سطح استان مستقر شده‌اند، ملت ایران همانند سابق در صحنه حضور داشتند و با کمک‌های مادی و معنوی خود نشان دادند که در رفع گرفتاری‌های مردم از مسئولان جلوتر هستند و بر همین اساس کمک‌های مردم شریف قم تا کنون به صورت نقدی و غیره نقدی بالغ بر 400 میلیون تومان بوده، و با توجه به نیاز مردم و وسعت منطقه‌های آسیب دیده از سیل، هلال احمر هم‌چنان آماده جمع‌آوری و دریافت کمک‌های مردمی است.

همشهریان می‌توانند کمک‌های نوع دوستانه خود را از قبیل موادغذایی که زمان مصرف بیش از 6 ماه دارند، پوشاک نو و اقلام بهداشتی در راستای کمک به هموطنان سیل زده به جمعیت هلال احمر واقع در خیابان ساحلی و خانه های هلال مستقر در مساجد استان تحویل دهند.

یادآور می‌شود، مردم می‌توانند از طریق گوشی‌های همراه و شماره گیری کد دستوری #۱۱۲ *۷۸۰ * و شماره حساب ۹۹۹۹۹ به نام هلال احمر نزد کلیه بانک‌ها و یا به شماره کارتهای ۶۱۰۴۳۳۷۹۹۹۹۹۹۹۹۶ بانک ملت و ۵۸۹۴۶۳۱۸۵۰۲۵۹۷۳۰ بانک رفاه هدایای نقدی خود را واریز کنند.

انتهای پیام

 

captcha